onsdag den 28. januar 2015

Søndag d. 23. marts 2014

Okay, alt tog så lige en markant drejning siden jeg skrev igår.
Igår eftermiddags ringede Bartenderen pludselig til mig. Jeg sad og spiste tømmermændsmad med Roomie og brokkede mig over Bartenderen, lige som han så ringede til mig. Han undskyldte over i fredags og vi snakkede lidt frem og tilbage. Det var jo egentlig ikke fordi han som sådan havde gjort noget, han prøvede jo bare at være sød, men han valgt ligesom bare en eks til fordel for mig, og det var nok det der gjorde mig sur. Plus, jeg var selvfølgelig ret skuffet, da vi nærmest var på vej hjem sammen.
Han fortalte at han skulle have nattevagt her lørdag nat, meget tæt på hvor jeg bor, og jeg foreslog sådan lidt for sjov, at han da var velkommen til at komme og sove hos mig bagefter.
Det gjorde han så faktisk, var lidt overrasket da han dukkede op hos mig kl halv otte om morgenen, men jeg havde jo selv inviteret ham. Vi sov så hele formiddagen, men jeg havde jo ikke været oppe hele natten, så da jeg ikke kunne sove mere, satte jeg Shrek på, og lå og så den med en smuk mand ved siden af mig.
Halvvejs igennem filmen vågnede Bartenderen, og besluttede sig for at han godt kunne underholde mig bedre end Shrek. Det kunne han bestemt også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar