onsdag den 4. februar 2015

Lørdag d. 29. marts 2014

Var på besøg hos min mor og far i går aftes, og var derfor ikke ude og feste. Det var måske meget godt, er begyndt at læse til eksamen og burde virkelig fokusere mere på det...
Senere på natten efter jeg var kommet hjem fra mine forældre og var gået i seng, kom Bartenderen hjem til mig. Her til formiddag mens vi havde sex, blev min mor bare ved med at ringe til mig, og jeg endte med at tage telefonen, mens vi havde sex. Jeg forventede ligesom at han ville stoppe, men Bartenderen bevægede sig bare langsomt videre mens jeg lå og talte i telefon med min mor...!!
Det var totalt panik i et øjeblik da min mor var lige i nærheden og ville komme forbi, og jeg fik meget hurtigt mange gange afvist hende med alt muligt lort om tidsmangel, eksamenslæsning og bla bla bla.
Da jeg endelig havde fået lagt på og da vi var færdige, sagde Bartenderen at han da hellere også måtte gå nu. Ærgrede mig så lidt over at jeg lige havde afvist min mor, for så manglede jeg jo overspringshandlinger. Ringede så til min mor igen, og fik aftalt at mødes med hende til en gåtur. Fulgtes med Bartenderen noget af vejen, vi kysser ikke farvel når vi siger farvel... Måske det var fordi det var offentligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar