torsdag den 12. februar 2015

Søndag d. 20. April 2014

Valgte helt impulsivt at tage i byen med veninderne fra arbejdet igår. Havde siddet hele dagen og stegt på altanen, lykkelig over at halsbetændelsen endelig var gået væk, og at solen skinnede. Så skrev en af pigerne lige om vi ikke skulle tage i byen. Så det gjorde vi.
Vi tog først på samme bar som jeg og den ene af pigerne havde været på sidste weekend. Fik mig til at tænke på 33årig, og ved ikke hvorfor, men sendte ham en sms. Vi har slet ikke snakket sammen siden vi så hinanden, så ved ikke hvad der gik af mig. Men på den anden side, jeg havde også frivilligt skrevet med Røven om eftermiddagen, så måske der bare var noget galt generelt med min dømmekraft igår...?
Senere tog vi videre, da vi syntes aldersgennemsnittet måske var lidt i overkanten der hvor vi var. Så vi endte inde på Gothersgade, som man jo så ofte gør. Her gik det helt amok i passionsfrugt shots og jeg ved ikke hvad. Pludselig stod Røven ude foran baren med en af sine venner, ved ikke hvorfor han kom, for vi snakkede kun kort sammen inden de tog videre. Tilsidst da det kun var mig og den ene af pigerne der var tilbage, bevægede vi os mod en anden bar, hvor hun skulle finde en ven. Mine fødder var helt smadret og det var ikke særlig holdbart at rende på bare fødder i Københavns gader i april måned. På en eller anden måde fik vi aftalt med en cykeltaxi, at han kørte os til baren for 20 kr, og så kørte vi ellers derud af, skrigende af fryd!
På baren var vennen der ikke, jeg faldt på trappen, og vi blev smidt ud fordi vi ikke gad betale for at lægge vores jakker i garderoben, så vi vendte næsen hjemad. På Nørreport st stødte jeg imidlertid på Røven igen, som jeg af en eller anden åndssvag grund(læs: jeg er hjernedød og uden dømmekraft) tog med hjem. Hele forestillingen hjemme hos mig var totalt deja vu, hele agten forløb fuldkommen som den gang vi var kærester. Hverken spændende eller kedeligt. Næste morgen behøvede jeg heldigvis ikke engang sparke ham ud, han smuttede med det samme vi vågnede, helt af sig selv.
Har brugt resten af dagen på Nyhavn med at drikke reparations bajer, spise sandwich og nyde forårssolen med en veninde. 
33årig svarede forresten her til formiddag, og vi har skrevet lidt frem og tilbage hele dagen. Ved ikke hvorfor jeg gør det, og hvad jeg forventer at få ud af det. Tror jeg har en mindre hjerneblødning fortiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar