mandag den 9. februar 2015

Lørdag d. 12. april 2014

Har lyst til at dø lige nu.
Var i fredagsbaren på studiet igår og fejre med resten af min klasse at eksamen er overstået (var oppe i onsdags, og det gik overraskende godt!). Var virkelig fuld og havde det vildt sjovt, kyssede med en tilfældige dreng og dansede. På vej op til baren ser jeg så pludselig Bartenderen stå og lægge an på en anden pige. Anede ikke engang at han var der, så var både overrasket over at se ham, og overrasket over at se ham med en anden pige. Han så mig næsten i det samme og blev selv ret akavet. vi udvekslede kort nogle meget akavede sætninger før jeg flygtede udenfor. Lidt efter kom han ud med sin jakke på, og jeg hev lige fat i ham. Han var der åbenbart for at sige farvel til nogen af sine venner inden han skulle ud og rejse, men var på vej hjem nu. Spurgte ham om vi så ikke skulle gå hjem sammen, da hende pigen ikke var i sigte nogen steder. Men han afviste, og fik tilsidst ud af ham, at det var fordi han altså skulle hjem med den her pige, som han havde "arbejdet" på hele aftenen. Sikke en røv! Var helt målløs og utrolig fuld og det fløj bare ud af munden på mig, om han havde set andre piger mens vi havde set hinanden. Det havde han åbenbart... Kan stadig ikke helt forstå hvornår han har haft tid til det, eftersom vi har set hinanden hver weekend... Han mente han nok havde misforstået hvad jeg ville, og bla bla bla. Tilsidst sagde han at han ville skrive til mig næste dag og forsvandt ind i baren igen. Gik ned og hentede mine ting for at tage hjem. Var fuldkommen chokeret og vidste ikke engang om jeg var ked af det eller ej. Jeg skyndte mig bare hjem af, men det gik meget hurtigt op for mig, at jeg var kommet til at gå kun nogle meter bag Bartenderen og den pige han havde taget med hjem. De må åbenbart have taget en anden udgang. Det var bare mere end jeg kunne klare, så jeg løb faktisk forbi dem, men tror slet ikke han opdagede at det var mig...
Det var først da jeg kom hjem, og fandt ud af at Roomie ikke var hjemme, og at jeg var helt alene i lejligheden at jeg blev sådan rigtigt ked af det. Ved ikke hvor meget der skyldtes rigtige følelser, og hvad der bare skyldtes at jeg var fuld. Men endte med at ringe til min mor og spørge om jeg ikke måtte komme hjem til dem og sove. Det måtte jeg selvfølgelig godt, og hun kunne godt høre på mig, at jeg bare var rigtig ked af det. Så hun kom og hentede, selvom klokken var fire om natten.
Så er hos dem idag. Har SÅ psykopat slemme tømmermænd, er trist/forvirret over det med Bartenderen og orker bare slet ikke noget. Har virkelig lige ramt et sort hul. Mor siger at jeg bare må være alt det jeg har lyst til hos dem, indtil jeg får det godt igen. Skal i byen med en veninde fra arbejdet i aften. Orker det bare slet ikke, har det så skidt både fysisk og mentalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar