fredag den 27. februar 2015

Onsdag d. 7. maj 2014

Bonjour!
Så er jeg hjemme igen. Turen til Paris var fantastisk. Nød vejret, brugte en masse penge, så på en masse museer, fik ondt i fødderne og hyggede med God Veninde. Paris er fantastisk!
Den ene af nætterne blev JB dog bare ved med at ringe til mig, tog den selvfølgelig ikke! Men én ting var at det var irriterende, en anden ting var, at jeg var sammen med God Veninde, som jeg har været kærester med JB engang. Blev så irriteret på ham at jeg ikke kunne lade være at bitche lidt over ham dagen efter, uden dog helt at fortælle hvad der lå til grunde for det. Men God Veninde er helt med på den med at bitche over ham, hun er selv godt træt af hans opførelse for tiden...
Nu er jeg hjemme igen, fuld af energi og glæder mig til i aften. Får nemlig besøg af 33årig. Er spændt, det er første gang vi skal ses siden vi mødtes... Han skrev til mig selv da jeg var i Paris. Ville sikre sig at jeg var komme godt frem, at jeg havde det godt, og at jeg kom godt hjem igen. Så sød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar