søndag den 8. februar 2015

Søndag d. 6. april 2014

JB skriver stadig til mig nogen gange. Han vil bare have sex. Bliver ved med at afvise ham. Gider ham ikke mere, og så ser jeg jo også Bartenderen. Ved ikke om jeg ville have det helt godt med at gå i seng med to forskellige fyre samtidig...
Roomie og jeg holdte stor fest igår. Det var vildt sjovt! I min brandert skrev jeg lidt med Bartenderen som var inde i byen med nogle af sine venner. Det endte med at en veninde, som var med til festen, og jeg tog ind til byen for at møde dem på den bar de var på. Min veninde kendte ikke rigtigt nogen til festen, og gad af en eller anden grund heller ikke lære nogen at kende... Men det var så sent, at det ikke rigtigt gjorde noget at jeg forlod min egen fest, og Roomie var der jo stadig.
Så vi tog ind til byen for at finde Bartenderen og hans venner. På vejen skrev veninden med en fyr hun har set lidt på det sidste fra Tinder, og det endte faktisk med at hun tog hjem og efterlod mig lidt alene i byen... Fandt så endelig Bartenderen og hans venner på Kongens Nytorv, Bartenderen var alt for fuld og havde smidt sin jakke væk. Så vi endte med faktisk bare at tage en taxa hjem til ham. Har aldrig været hos ham før. Han var dog alt for fuld til at præstere noget som helst. Men vi hyggede hele dagen idag. Så film, var ude og hente mad osv. Det har i hvert fald været en rigtig dejlig dag. Men ved ikke om vi kommer til at se hinanden mere lige foreløbigt. Bartenderen tager ud og rejser snart, og er væk resten af foråret og hele sommeren. Har sagt til ham at han må sige til hvis han får tid til at ses i den næste uge, men han regnede ikke med det da han får ret travlt... Hmm.. sådan er det vel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar