onsdag den 25. februar 2015

Fredag d. 2. maj 2014

Var i fælledparken igår som hele resten af Danmark. Hyggede mig med en flok venner, og telefonsignalet var som altid skod, så det var umuligt at mødes med andre. Da Roomie og jeg besluttede os for at vende næsen hjemad, modtog jeg en besked det øjeblik vi var kommet ud fra Fælledparken. Fra Tinderfyr1. Han ville mødes i Fælledparken. Stakkels fyr prøver virkelig hårdt, han kan bare ikke rigtigt fange min interesse...
Her til aften har jeg været ude på Amager og besøge en af pigerne fra min klasse, super hyggelig aften. Intet kan dog slå i morgen. Der tager jeg til Paris for at besøge God Veninde, som bor der for tiden. Glææææder mig! Det er måneder siden jeg sidst har set hende, det bliver lækkert, lækkert, lækkert. Vejret skulle være fantastisk, og shopping mulighederne mange!
Er dog spændt på at skulle flyve alene, da jeg aldrig har rejst bare mig selv før. Men det skal nok gå!

Au revoir!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar