mandag den 12. januar 2015

Bonjour!

Da 2014 her for nyligt rundede af, gav det mig grobund for at tænke lidt over det forgående år. Efter nærmere overvejelser kom jeg frem til at 2014 absolut har været det vildeste år i mit ikke så lange liv so fare. Og jeg besluttede mig sågar også for at jeg kunne være den femte pige i Sex and the City eller den nye Nynne eller Bridget Jones.

Heldigvis har jeg ført dagbog igennem hele dette vilde år, omend alt er lidt kortfattet i den, men så er det jo godt jeg ikke er gammel senil kvinde, og derfor godt kan huske situationer i detaljer. Selvfølgelig på nær dem hvor jeg har haft en alkoholpromille, men dem kan jeg ikke engang huske tydeligt dagen efter..

Jeg vil starte ca. et år tilbage i tiden, hvor længe det kommer til at tage at skrive mig frem til nutid, er er endnu uvist. Så velkommen til min fuldkommen ufiltrerede sandhed. Håber I vil tage godt imod mig.

Au revoir
Glimmerpigen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar