mandag den 26. januar 2015

Lørdag d. 15. marts 2014

Igår blev vidst ikke helt som jeg havde forestillet mig...
Brugte utrolig meget tid og rigeligt med rådgivning fra Roomie inden jeg var tilfreds med mit outfit igår. Tog så hjem til en af mine kollegaer hvor vi var nogle stykker som spiste, hyggede og drak en forfærdelig masse alkohol. Det var rigtig hyggeligt, men jeg kunne ikke lade være med at tænke på Bartenderen, og da jeg var blevet en del fuld, skrev jeg til ham og spurgte hvordan hans tidsplan så ud i forhold til hvornår han ville komme i fredagsbaren. Men han svarede ikke..
Vi drak videre og tog så hen til bowlingcenteret, men jeg skrev med en veninde som var i fredagsbaren, og hun mente at den gruppe fra studiet som Bartenderen skulle være sammen med, var kommet. Så jeg fik bikset en løgnehistorie sammen om en fuld veninde i krise, og efterlod mine kollegaer og bowling.
Jeg cyklede så stang stiv i regnvejr hen til fredagsbaren, fandt min veninde, og gik sammen med hende igang med at lede efter Bartenderen. Men vi kunne på ingen måde finde ham. Jeg forsøgte at feste, men jeg var dybt skuffet over hans manglende tilstedeværelse, og lidt for fuld til at være ligeglad. Og min veninde hjalp ikke ligefrem, da hun kom til at sige at han måske var taget hjem med en anden..
Endte med tilsidst at tage hjem, fordi jeg kunne mærke at jeg bare blev mere og mere ked af det, og at jeg var alt for fuld til at håndtere det. Da jeg kom hjem var Roomie heldigvis hjemme, hun lå godt nok og sov, men havde intet imod at jeg vækkede hende for at ligge et par minutter og tude i hendes seng over min fuldskab og skuffelse. Bagefter gik jeg i seng.
Blev så vækket en time eller to senere af en besked fra Bartenderen. Han var taget et hurtigt smut hjem inden han ville tage i fredagsbaren, og var så gået kold. Da han vågnede efter flere timer havde han forsøgt at nå fredagsbaren, men den var lukket, så nu skrev han til mig. Vi fik aftalt at han kom hjem til mig, selvom klokken var tæt på halv fem om morgenen, men det var faktisk super fedt. Vi havde fantastisk sex, og han blev der det meste af dagen efter, hvor vi bare hyggede os suverænt.
Så det hele endte faktisk godt, om ikke andet med en lille omvej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar