lørdag den 17. januar 2015

Lørdag d. 22 Februar 2014

Har overtaget den nye lejlighed. Alt er et kaos her pt, der står bare kasser over det hele, og hver gang jeg skal finde noget, skal jeg lede dem alle igennem, fordi jeg har pakket så uorganiseret! Jeg kan ikke pakke kasserne ud, for de eneste møbler jeg har lige nu er min seng og mit spisebord. Alt mit tøj ligger hulter til bulter i IKEA poser. Men jeg har jo det vigtigste her. Kan sove her om natten, og bordet er sat op fordi jeg havde en flok veninder på besøg igår.
Det var til gengæld vildt hyggeligt. Vi spiste her hos mig, drak en masse vin, og grinede. Da vi var godt stive tog vi i fredagsbaren på studiet. Har været der en gang før, men der var det hele så nyt at jeg slet ikke følte jeg kunne slappe af der. Igår var det til gengæld rigtig sjovt. Vi festede og festede og festede, og det endte med at min studiekammerat Vikingen måtte følge mig hjem, fordi jeg var så plør stiv.
Da han bor utrolig langt væk og der gik møg lang tid til hans bus ville komme igen, tilbød jeg ham at sove hos mig i alt mit flyttekaos. Heldigvis var jeg fornuftig nok i brandert til ikke at lave noget med ham. Det havde virkelig været dumt eftersom vi går i klasse sammen. Men intet skete! Han sov her bare, spiste morgenmad med mig næste morgen, og tog hjem. Håber ikke han tror der lå mere i det end en venlig gestus...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar