mandag den 12. januar 2015

Onsdag d. 29 januar 2014

Nyt år, ny start. Slut med Firstlove og Røven. Har besluttet mig for ikke at have noget med nogen af dem at gøre længere. Det var dumt at bruge Firstlove som rebound efter Røven, som om tredje gang ville blive lykkens gang... Har dog lidt en nerve i klemme i forhold til Røven, som jeg er overbevist om stadig har nøgenbilleder af mig på sin mobil, til trods for at han har lovet for længe siden at slette dem. Kan bare ikke se hvorfor jeg pludselig skulle begynde at stole på ham nu.

Var til julefrokost med den gamle gymnasieklasse sidste weekend. Det var skide sjovt, men også alt for fuldt. Endte med at være sammen med JB, hvilket virkelig var dumt, eftersom det kun er nogle måneder siden han stoppede med at være kærester God Veninde. Men det er kun dumt hvis God Veninde finder ud af det, hun er bestemt ikke klar til at høre at JB er sammen med andre, og slet ikke med mig. Ups. Så plan er nu bare at sørge for at hun på ingen måde finder ud af det. 
Men hvis man lige ser ud over hvor dumt det var at jeg gik i seng med JB, så føltes det overraskende godt. Overraskende, fordi jeg har kendt ham i årevis, og aldrig nogen sinde har tændt på ham. Og så kunne den knægt virkelig sine ting. Nu kan jeg slet ikke stoppe med at tænke på ham, men absolut ikke fordi jeg er forelsket eller vild med ham eller noget, men fordi jeg simpelthen må have mere!
Må invitere ham over så snart jeg er flyttet ind i den nye lejlighed.

Gal hvor går denne uge bare langsom. Starter nyt studie på mandag, og så flytningen lige efter, så selvfølgelig føltes de her kedelige dage med 8-16 vagter på arbejdet uendelige. Trænger til at komme videre! Og trænger i den grad til at komme væk fra Lillebror som er super hormon forstyrret. Nogen burde virkelig sende den dreng langt væk, i hvert fald indtil hele den her hormonrasen er stilnet af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar