mandag den 19. januar 2015

Søndag d. 9 marts 2014

Wow.
Var til introfest på mit studie igår. Startede aftenen med at tage hjem til en af pigerne fra mit hold, hvor vi var nogle stykker der skulle spise og varme op. Det var virkelig hyggeligt, og vi drak uanede mængder vin og dansede!
Turen hen til skolen var mindst lige så underholdende. Den medbar blandt andet en telefonsamtale med en af pigernes kæreste, da vi havde mistet hende på vejen, og en tissetur under en s-togsbro.
Men vi kom da frem til skolen, og festen der var så sjov! Dog begynder jeg at have lidt problemer med at huske hvad der skete, efter adskillige tequila shots. Har virkelig en svaghed for den alkohol!
Men kan dog huske at have kysset med to forskellige fyre, før jeg kastede mig over bartenderen. Ved ikke hvordan det helt forløb, men har en svag eringdring om at stavre hjem i mine høje sko sammen med Bartenderen, og have virkelig fuldesex med ham. Og så ikke rigtigt mere før jeg vågnede op her til morgen, ved siden af en fyr jeg ikke engang kunne huske hvad hed. Men han så godt ud, og han var sød. Absolut ingen akavet stemning, vi lå bare og snakkede i timer, før vi endelig stod op for at få noget mad.
Desværre havde jeg kun brød med mug på og meget lidt mælk, men det tog han slet ikke så hårdt. Dog vidste jeg stadig ikke hvad han hed, og var lige ved at frygte en meget akavet situation, da Roomie strådte ind i køkkenet, da jeg tænkte at jeg nu var nødt til at præsentere ham. Men inden jeg nåede at tænke ret meget, havde han rejst sig op, rakt hånden frem mod Roomie og præsenteret sig selv. Og på den måde fandt jeg så også ud af hvad han hed. Genialt!
Da vi var færdige med at spise gik vi faktisk bare ind i sengen igen, men altså, vi lavede slet ikke noget, ikke engang så meget som kyssede. Vi snakkede bare nogle timer mere om alt og intet, og omkring kl 16 vendte han næsen hjemad, men først efter at vi havde udvekslet facebooks.
Er meget overrasket over mig selv, har aldrig haft et one-night stand før, har aldrig gået i seng med en fyr jeg slet ikke kendte før! Men jeg har det egentlig meget fint med det. Håber dog vi kommer til at se hinanden igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar