søndag den 25. januar 2015

Onsdag d. 12. marts 2014

Har idag brugt min eftermiddag en af de fedeste steder i verden (læs: ironi), venteværelset på Klinikken for Sexsygdomme. Tænkte det var på tide efter Røven, Firstlove og JB. Skulle måske have ventet lidt så jeg også kunne have fået Bartenderen med i købet, men havde besluttet mig for at det skulle være idag, inden jeg overhovedet havde mødt ham. Så nu fik jeg det overstået. Så skal jeg bare vente den uge på at få svar...
Nå men mens jeg så sad i venteværelset og prøvede at dræbe tiden, skrev Bartenderen til mig. Vi skrev lidt frem og tilbage, og kom så tilsidst ind på noget med fredagsbaren på fredag. Han spurgte om jeg kom, han ville komme lidt senere, han skal noget andet først med en del fra studiet. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at jeg skulle i fredagsbaren, da jeg skal ud og bowle ret sent med nogle kollegaer, men kunne ikke sige nej, Bartenderen er simpelthen for interessant. Så jeg skrev jeg ville komme bagefter, selvom det først ville blive sent. Men det sagde han var helt fint. Så nu håber jeg bare ikke den bowling trækker alt for meget ud! Irriterende at de sjove ting altid skal falde sammen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar