tirsdag den 13. januar 2015

Onsdag d. 5. Februar 2014

Studiestart har so fare været super. Og på JB fronten er alt lækkert. Vi har skrevet en del sammen de sidste dage, tror han kommer forbi på tirsdag, men ser ham nok også imorgen. Dog ikke på dén måde. Vi skal til et arrangement på vores gamle gymnasium. Jeg skal derhen med God Veninde, så det bliver bare at sætte poker face på. Var sammen med God Veninde i søndags, vi snakkede lidt om JB, men nævne selvfølgelig intet om ham og mig. Hun nævnte til gengæld noget om et rygte hun engang havde hørt om at Røven havde været mig utro. Blev først lidt overrasket, men på den anden side, det skulle ikke undre mig. Han gik over grænsen flere gange dengang vi var kærester, som jeg havde kendskab til, så det skulle ikke komme bag på mig hvis han havde gjort mere jeg ikke har kendskab til. Men ville nu gerne vide det! Ikke fordi det ville såre mig, men sådan noget vil man bare gerne vide, vil man ikke? Og det ville være et godt argument for hvorfor han skal holde sig fra mig, til næste gang han kontakter mig og tigger om at få min tilbage. Kan ikke forstå at han ikke snart giver op! Det er 5 måneder siden vi slog op, og det var endda ham der dumpede mig! Idiot...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar