lørdag den 25. april 2015

Torsdag den 21. august 2014

Igår svarede Århusianeren endelig. Men først efter jeg havde skrevet til ham adskillige gange. Endte med at skrive, at hvis han ikke var interesseret længere, så måtte han bare sige det.
Han er begyndt at se en ny pige. Er ikke længere frustreret, bare skuffet og lidt ked af det.
Skrev til Bartenderen igår, efter jeg havde fået beskeden fra Århusianeren. Havde bare så meget brug for at få afledt mine tanker. Havde egentlig tænkt vi kunne ses her i weekenden, men han foreslog samme aften. Det var godt at se ham igen. Det er virkelig lang tid siden jeg har set ham. Nu må jeg bare styre mine følelser. Vi havde snakket lidt om fredag, inden han foreslog i går aftes, så ved ikke om vi måske også ses imorgen.. Glæder mig sådan til at starte i skole på mandag, skal bare lige overstå weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar