torsdag den 9. april 2015

Onsdag den 25. juni 2014

Det lykkedes at ses i fredags, men 33årig kom dog først lidt i tolv om aftenen. Det var jeg nok lidt mopset over. Men det var rigtig hyggeligt, og vi havde meget sex. Men må nok indrømme at jeg ikke er helt tilfreds... Han kommer så hurtigt, og så giver ham mig skylden ved at sige: "det er fordi du er alt for fræk" og bla bla bla. Dårlig undskyldning.
Skal på Roskilde Festival her på søndag, har i den sammenhængende tænkt på hvordan og hvorledes med andre fyre. Normalt er jeg ikke så meget til det der med at se flere fyre på én gang, men efter at 33årig har sagt at "vi jo bare hygger", og han er så svær at få en aftale med, har jeg tænkt på om han egentlig bare hæmmer mig. Vi har ingen seriøs fremtid sammen. Jeg er derfor kommet frem til at vi ikke er eksklusive. Ikke at jeg har tænkt mig at sige det til 33årig. Men vi hygger jo bare, og det vil jeg da gerne fortsætte med lidt endnu.
Skrev til Bartenderen i mandags. Ved ikke hvorfor, fik bare pludselig lyst til at høre ham om hvordan det hele gik. Han blev utrolig glad for at jeg skrev, og vi havde en rigtig fin snak. Han sluttede af med at skrive at han glæder sig til at se mig igen. Har efterfølgende tænkt en del over, om jeg har lyst til at se ham når han kommer hjem igen her om en måneds tid. Tror slet ikke jeg kan lade være. Han kan bare noget magisk.
Røven bliver ved med at spamme mig med beskeder. Er virkelig træt af det. Især fordi jeg er overbevist om at det eneste han vil, er bare at få noget på den dumme. Gider jeg virkelig ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar