tirsdag den 14. april 2015

Søndag den 27. juli 2014

Jeg er ensom.
Har været på ferie med familien tidligere på ugen, men tog hjem her i torsdags, fordi jeg ikke kunne holde ud at bo i en lille campingvogn med dem alle sammen mere, og fordi jeg gerne ville ses med 33årig. Han kom hjem til mig torsdag aften, men tog allerede hjem tidligt fredag morgen. Har været helt alene siden da. Roomie er på ferie med sin kæreste. Skulle have været sammen med en veninde idag, men hun aflyste pga. at hun var syg. Tror det er løgn, tror bare hun hellere ville være sammen med den fyr hun ser.
Er træt af at være alene. Jeg bliver virkelig trist af det. Kommer til at tænke alt for meget. Jeg savner at have en kæreste. Sad på altanen tidligere idag og solede mig, nede i gården så jeg så et ungt kærestepar som var ved at flytte ind i bygningen. Og så blev jeg jaloux. Det er sgu da for åndssvagt. Jeg er godt nok sølle!
Har affundet mig med at det ikke bliver til mere med 33årig. Han udfylder alligevel ikke mit tomrum godt nok, det er alt for sjældent han har tid. Håber bare virkelig det kunne blive til noget med Århusianeren. Bed stoltheden i mig i sidste uge og skrev til ham og spurgte om vi skulle ses når han kommer hjem fra Århus. Det gav han udtryk for at han gerne ville, men han skulle på en ferie lige efter han kommer hjem, så han kan først ses efter den 1. Ved så ikke hvornår vi så skal ses. Måske der kommer til at gå lang tid. Vil virkelig gerne give ham en chance, men kan slet ikke stoppe med at tænke på at Bartenderen snart kommer hjem. Jeg har ikke lyst til at udelukke ham, i tilfælde af at det ikke bliver til noget med Århusianeren. Men hvis det bliver til noget, kunne jeg på en måde også godt tænke mig bare lige at se ham én sidste gang. Det er bare lidt problematisk når de er venner. Selvom jeg ikke helt ved hvor meget venner de overhovedet er... måske de bare er bekendte..
Åh jeg må lyde forfærdelig lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar