lørdag den 11. april 2015

Søndag den 13. juli 2014

Århusianeren kom her hjem til mig i fredags. Vi smuttede ned i netto og købte sodavand og smøger og satte os derefter hen i en park tæt på. Det var super hyggeligt, og vi snakkede rigtig godt sammen. Det var jo lidt spændende eftersom vi kun har mødt hinanden med alkohol indenbords. På et tidspunkt kildede han mig så jeg kom ned og ligge på græsset, troede et øjeblik han ville kysse mig, men så stoppede han, og vi snakkede videre. Han havde en anden aftale om aftenen, så efter nogle timer vendte vi næsen hjemad mod mig, hvor hans taske stod. Da vi skulle sige farvel i døren kyssede han mig pludselig, det slog helt benene væk under mig, og efter lidt bar han mig(!!!) ind i min seng. Vi lå der og hyggede lidt, indtil jeg pludselig kom i tanke om at jeg havde en tampon oppe. Fik akavet undskyldt mig og skyndte mig ud på toilettet og hive den ud. Men da jeg kom til bare fortsatte vi bare hvor vi slap, og det var ret fantastisk.
Han kom hjem til mig senere igen, lige da jeg var gået i seng, og han gik først næste dag ved middagstid, selvom han kom forsent til en anden aftale.
Er meget forvirret over hvad og hvem jeg gerne vil nu. Skal ses med 33årig i morgen, og jeg tænker også mere og mere på Bartenderen som snart kommer hjem. Havde besluttet mig for at jeg sagtens kunne se Bartenderen og 33årig på én gang, da ingen af dem var noget seriøst og de ikke kender hinanden. Men ved ikke om Århusianeren har potentiale, og hvis han har det, vil jeg ikke ødelægge det ved at se Bartenderen imens, for de kender faktisk hinanden.
Desværre er Århusianeren virkelig nedern at skrive med, i forhold til hvor nice han er at snakke med, og det gør det ligesom lidt besværligt at holde kontakten her hen over sommerferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar