onsdag den 22. april 2015

Søndag den 3. august 2014

Var jo sammen med Århusianeren igår. Først spiste vi morgenmad/brunch på en cafe, han insisterede på at betale. Bagefter tog vi hjem til ham, hvor vi bare lå det meste af dagen nøgne i hans seng. Om aftenen tog vi ud og spiste sushi (fik lov til at betale halvdelen denne gang). Da vi var færdige med at spise, måtte vi desværre skilles, da Århusianeren skulle vaske tøj og pakke til at skulle til Århus idag. Men han sagde at vi virkelig måtte ses igen, og vi kyssede farvel en million gange (læs: overdriver).
Vi har aftalt at ses når jeg kommer hjem fra ferie, det bliver desværre først om ca. 2 uger. Men håber på jeg overlever de næste uger med lidt større sindsro, end de foregående. Er lidt mindre pessimistisk nu. Det kunne da i hvert fald godt virke som om, at han er ude efter mere end bare sex. Jeg ved ikke om han går i seng med andre, men kan ikke rigtigt tillade mig at blive sur, når jeg selv ser 33årig.
Har forresten intet hørt fra Bartenderen selvom han skulle være kommet hjem i den her uge. Jeg er faktisk lidt lettet. Jeg kunne på ingen måde finde på at skrive til ham, men har ingen ide om hvordan jeg ville reagere hvis han skrev til mig. Så det er vidst lettest at han bare lader være med at skrive.
33årig har jeg faktisk ikke skrevet med i over en uge. Ved ikke hvorfor, der er lige så meget ham der ikke skriver til mig, som mig der ikke skriver til ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar