fredag den 24. april 2015

Mandag den 18. august 2014

Kom hjem fra ferie igår. Roomie tog hjem til kæresten lige med det samme, så har været helt alene i lejligheden lige siden. Noget af et antiklimaks. Det har været en super lækker uge, fuld af solbadning, lækker mad, fest og alkohol. Er lidt trist nu, tror der bunder i Århusianeren. Er ret vild med ham, men er meget i tvivl om det er gengældt. Tænker meget på om han ser andre piger.
Skrev til ham igår da jeg var kommet hjem. Bare noget ligegyldigt for at indlede en samtale. Men har han stadig ikke svaret. Da det er på Facebook, kan jeg set at han har set den, og at han jævnligt er online, ved ikke hvorfor han ikke svarer.
Overvejer hvad jeg nu skal gøre. Gider bare ikke spilde min tid. Tror jeg giver ham lidt mere tid, og så skriver jeg til ham igen. Så må jeg skrive lige ud, om han vil ses. Hvis han har mistet interessen, må han jo bare sige nej. Så kan jeg komme videre...
Alle kommer i forhold for tiden, inkl. en af mine gode veninder. Føler snart jeg er den sidste i verden som er single, og har været det i et år nu!
Har btw stadig ikke hørt noget fra 33årig. Meget underligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar