fredag den 10. april 2015

Torsdag den 10. juli 2014

En af de første dage på Roskilde Festival var jeg sammen med en fyr fra min camp. Det var utrolig dårligt (som i: jeg har aldrig prøvet noget så dårligt i mit liv!) og jeg prøvede bare at undgå ham resten af ugen. Det var ikke ligefrem let, skal det siges.
Under en koncert mødte jeg en gut som åbenbart går på min skole, men har aldrig set ham der før. Min veninde og jeg hang ud med ham resten af aftenen, Århusianeren var virkelig sjov.
Var om fredagen til en fest med en masse fra mit gamle gymnasium, og de viste sig at Århusianeren boede i camp utrolig tæt på, så han joinede lige festen. Aftenenen sluttede af med at Århusianeren og jeg sad og spiste nachos mens solen var ved at stå op. Vi skiltes uden så meget som et kys, selvom det havde føltes lidt som en date (under Roskilde-standarter må det lige siges).
I tirsdags fandt jeg ham på Facebook, det var utrolig let eftersom vi har en del fællesvenner. Så vi skrev lidt sammen der, og igen her idag, og nu har vi aftalt at mødes i morgen efter jeg har været på arbejde. Det bliver spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar