mandag den 11. maj 2015

Torsdag den 4. september 2014

Ham DTU fyren jeg startede med at skrive med i søndags, inviterede mig ud mandag. Vi gik en tur, drak en kop kaffe på en cafe, og snakkede bare. Han var sød nok, og vi kyssede faktisk også. Det var okay, selvom jeg synes han gik lidt hurtigt til den. Han er lidt underlig, men kan ikke lige finde ud af om det er på en god eller dårlig måde, så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode, og skal derfor ses med ham igen idag. Hele ugen har jeg set frem til det, men nu idag, har jeg ikke rigtigt lyst alligevel.
Har flere gange i denne uge stødt på Bartenderen henne på skolen. Det har været, hyggeligt, sjovt og venneagtigt. Idag da jeg sad henne på skolen og læste, endte vi faktisk med at sidde sammen og læse. Men jeg kan mærke at jeg ligger alt for meget i det. Det er forfærdeligt så hurtigt det går for mig. Jeg må tage mig sammen, hvis han er i fredagsbaren i morgen, og går hjem med en anden, dur det ikke at det slår mig helt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar