søndag den 10. maj 2015

Søndag den 31. august 2014

Fredagsbar var.. underlig. Århusianeren stod i baren, så kunne næsten ikke undgå ham. Det var akavet, da vi ikke har set hinanden siden vores sidste date, inden han droppede mig. Men da han stod i baren, behøvede jeg i det mindste ikke glo på ham alle andre steder. Selvfølgelig var Bartenderen der også, dog ikke som bartender. Var meget fuld, og havde vidst lidt svært ved at håndtere situationen. Vi snakkede lidt om de ting vi havde misforstået inden han rejste. Jeg var alt for ærlig, føler jeg nu. Han kunne ikke rigtigt svare på om vi skulle hjem sammen, havde lidt på fornemmelsen at han havde flere boldte i luften på en gang...
Endte sent på natten ude i gården, hvor Vikingen opfordrede mig til at konfrontere Århusianeren. Det gjorde jeg så, fik pga af min brandert sagt præcis hvor nedern han var. Det hele endte så klasse som det overhovedet kunne. Nemlig ved at Bartenderen kom ud og råbte "hey, skal du med?" og så efterlod jeg Århusianeren, som stod tilbage lidt måbende. Ha!
Havde dog utrolig mange tømmermænd om lørdagen, og det var næsten pinligt at jeg blev så længe hos Bartenderen som jeg gjorde, men jeg havde det simpelthen så dårligt at jeg ikke engang kunne komme hjem. Da jeg endelig fik slæbt mig hjem, var Roomie heldigvis hjemme, så vi hyggede resten af aftenen.
Idag søndag, har jeg bare stenet lidt på Tinder. Skriser med en fyr fra DTU. Han virker ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar