tirsdag den 12. maj 2015

Søndag den 7. september 2014

Efter jeg havde været sammen med DTU fyren i torsdags, var jeg bare helt afklaret med, at jeg virkelig ikke havde lyst til at se ham igen. Vi så en film sammen, og han prøvede meget hurtigt at komme i bukserne på mig. Alt inde i mig skreg bare nej, så afviste ham. Fik på en eller anden måde hurtigt sendt ham hjem med en undskyldning om at jeg ikke havde det så godt. I døren ævlede ham om hvornår vi skulle ses igen, og snakkede om vores skemaer osv. osv. Han var bare alt alt for ivrig.. Lovede ham at vi skulle ses igen, hvilken var ret tarveligt, eftersom det absolut ikke var min hensigt. Holdte ham lidt hen fredag og lørdag, indtil jeg lørdag aften fik skrevet til ham, og afvist ham helt. Han blev utrolig sur, hvilket jeg slet ikke synes han kan tillade sig, når vi kun har kendt hinanden i en uge.. Men så er han da ude af verdenen. Endnu et mislykkedes forsøg med Tinder.
I fredags holdte jeg opvarmning til fredagsbaren for klassen. Det var hyggeligt, og fredagsbar var sjovt. Talte med en masse nye studerende. Talte endda med Århusianeren. Har fundet ud af hvem hans nye pige er, og det er forfærdeligt, for jeg kender hende, og hun er skide sød. Hvilket gør det meget svært at hade hende.
Bartenderen dukkede op ret sent på natten, satte mig ned for at snakke med ham, men han gik meget hurtigt, og så ham ikke mere den aften. Ved ikke om han skulle videre i byen med nogle venner, eller om han havde scoret...
Snakkede en del med en ny studerende, Skægget, han var virkelig venlig, og virkede totalt som min type. Men pludselig tog ham hjem, lignede det i hvert fald. Da baren lukkede, fik jeg på en eller anden måde hooket op med en gut, da vi var ved at tage hjem samme, kom Skægget pludselig cyklende forbi og råbte farvel. Øv, der røg mine chancer hos ham vidst...
Har skrevet til Bartenderen, kunne godt tænke mig at mødes med ham i løbet af ugen, bare for at have sex egentlig. Men hans svar kunne godt tolkes lidt som en afvisning. Har ikke tænkt mig at skrive til ham igen, før han skriver til mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar