mandag den 23. marts 2015

Tirsdag d. 13. maj 2014

Blev vækket i nat af en besked på fjæsen fra Bartenderen. Han er jo ude og rejse, vi har ikke snakket sammen siden inden han tog afsted. Han skrev han savnede at have mig inden for rækkevide og bla bla bla. Vi skrev lidt frem og tilbage, men jeg ved ikke hvad han tror han får ud af det. Hvorfor skrive sådan til mig når han intet seriøst vil, og der er adskillige måneder til han kommer hjem endnu. Han sluttede af med at skrive at han håber jeg stadig er single når han kommer hjem til efteråret. Nu håber jeg endnu mere at jeg ikke er single når han kommer hjem, bare fordi. Hævn eller sådan noget for at han sårede mig. Heldigvis behøver jeg ikke tænke så meget på ham, han er i Langbortistand og bliver der et godt stykke tid endnu, den tid, den sorger.
Skal ses med 33årig igen på lørdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar