torsdag den 26. marts 2015

Søndag den 1. juni 2014

Det blev selvfølgelig ikke til noget igår. Ekskæresten kunne ikke komme af med sin nattevagt, og selvom 33årig havde sagt han ville overveje det der med at jeg kom forbi nogle timer, blev det ikke til noget. Nu har vi aftalt at ses på torsdag. Det skal bare lykkedes! Vi har ikke skrevet så meget sammen på det sidste, men så skrev vi så sammen en del igår, og så føltes alt jo rigtig godt. Men når vi så pludselig ikke skriver sammen i sådan nogle dage, og ikke ser hinanden i nærmest to uger, så ser det hele altså ret sort ud.. Jeg er bare sådan en utålmodigt menneske, og alle følelser jeg har føles altid så ekstreme. Når jeg bliver skuffet, så bliver jeg virkelig skuffet, og når jeg liver glad, så bliver jeg ekstremt glad. Og så får jeg så hurtigt følelser for en fyr.. Har jeg vidst allerede for 33årig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar